Ogłoszenie

Nowa domena, już niedługo !


#1 2009-08-04 20:42:46

VooVoo

http://i25.tinypic.com/5a3k9i.jpg

15805878
Zarejestrowany: 2009-07-24
Posty: 76
Punktów :   
Nindo: Nie maaa....
Punkty Doświadczenia: 475 PD

Element Strategi [Ninjutsu]

Ninjutsu
http://i32.tinypic.com/68eyoo.jpg


Techniki praktykowane praktycznie przez wszystkich Shinobi - najbardziej popularna sztuka walki w „Naruto”. Aby wykonać jakiekolwiek Jutsu, należy uwolnić Chakrę oraz wykonać odpowiednie pieczęcie. NinJutsu można używać zarówno w walce, w celach ofensywnych oraz defensywnych, a także podczas misji szpiegowskich, itp. Głównymi elementami NinJutsu są: Katon (Ogień), Raiton (Piorun), Suiton (Woda), Fuuton (Wiatr) oraz Doton (Ziemia). Jeden z owych elementów jest przypisany do danego ninja. Ci bardziej uzdolnieni operują dwoma żywiołami, a nawet potrafią je łączyć, tworząc jeszcze potężniejsze Jutsu. Przykładem jest Mokuton klanu Senju, powstały w fuzji Suiton z Doton. Niektóre z technik opierających się na NinJutsu można stworzyć za pomocą, tzw. „zwykłej” chakry. Nie są to Jutsu trudne do wykonania, ale też są bardzo pożyteczne i każdy Shinobi uczy się ich już w Akademii Ninja. Przykładem techniki z tego działu jest Kawarimi no Jutsu (technika podmiany ciał). Dzięki NinJutsu można również wykonać technikę przywołania, polegającą na przywołaniu potężnego zwierzęcia, który może następnie służyć do walki.

Źródło www.narutoheart.com



Techniki Rangi E i D



Kawarimi no Jutsu

* Nazwa: Kawarimi no Jutsu
* Ranga: E
* Chakra: 5
* Wymaga: Kontrola Chakry: 15
Opis: Technika pozwalająca na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, lub zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników.

Henge no Jutsu

* Nazwa: Henge no Jutsu
* Ranga: E
* Chakra: 11
* Wymaga: Kontrola Chakry: 10
Opis: Ta technika pozwala się zamienić w to o czym pomyśli jej wykonawca

Bushin no Jutsu

* Nazwa: Bushin no Jutsu
* Ranga: E
* Chakra: 7 x 1
* Wymaga: Kontrola Chakry: 20
Opis: Technika tworzy niematerialne klony użytkownika, które są prostą iluzją i szybko znikają gdy wejdą w kontakt z czymkolwiek. Iluzje te mogą być łatwo wykryte przez użytkowników Byakugan lub Sharingan.

Kage Shuriken no Jutsu

* Nazwa: Kage Shuriken no Jutsu
* Ranga: D
* Chakra: 8
* Wymaga: Kontrola Chakry: 30
Opis: Technika polega na ukryciu pierwszego shurikenu w cieniu drugiego.

Bikou Ninjutsu

* Nazwa: Bikou Ninjutsu
* Ranga: E
* Chakra: 2
* Wymaga: Kontrola Chakry: 10
Opis: Technika pozwala na śledzeniu innego Ninja za pomocą specjalnego koca przystosowanego do otoczenia. Dzięki temu możemy śledzić naszego wroga, zostając nie zauważonym.

Kai

* Nazwa: Kai
* Ranga: D
* Chakra: 7
* Wymaga: Kontrola Chakry: 20
Opis: Technika polega na rozproszeniu GenJutsu

Kirigakure no Jutsu

* Nazwa: Kirigakure no Jutsu
* Ranga: D
* Chakra: 10
* Wymaga: Kontrola Chakry: 15
Opis: Technika polega na stworzeniu ogromnej ilości mgły, zmniejszając wokoło widoczność. Gęstość mgły może być kontrolowana przez użytkownika, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku.

Shunshin no Jutsu

* Nazwa: Shunshin no Jutsu
* Ranga: D
* Chakra: 13
* Wymaga: Kontrola Chakry: 25
Opis: Technika pozwalająca na bardzo szybkie przemieszczenie się na krótką odległość z ogromną prędkością.


Techniki Rangi C



Fukumi Hari

* Nazwa: Fukumi Hari
* Ranga: C
* Chakra: 24
* Wymaga: Kontrola Chakry: 35
Opis: Technika polega na wytworzeniu i wystrzeleniu senbon z ust. Senbon są niezwykle małe i bardzo trudno jest je dostrzec.

Chakra Kyuuin

* Nazwa: Chakra Kyuuin
* Ranga: C
* Chakra: - - -
* Wymaga: Kontrola Chakry: 40
Opis: Technika polega na odbieraniu czakry przeciwnikowi. Co rundę zabieramy mu 2 pkt. chakry.

Kawara Shuriken

* Nazwa: Kawara Shuriken
* Ranga: C
* Chakra: 20 x 1
* Wymaga: Kontrola Chakry: 30
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry.


Techniki Rangi B



Doku Kiri

* Nazwa: Doku Kiri
* Ranga: B
* Chakra: 29
* Wymaga: Kontrola Chakry: 55
Opis: Technika polega na wypuszczeniu z ust olbrzymiej ilości trującego gazu. Przeciwnik musi szybko oddalić się na bezpieczną odległość lub zapewnić sobie ochronę na usta i nos.

Kage Bunshin no Jutsu

* Nazwa: Kage Bunshin no Jutsu
* Ranga: B
* Chakra: 25 x 1
* Wymaga: Kontrola Chakry: 75
Opis: Technika polega na przywołaniu klonów za pomocą czakry. Nie są to iluzje jak w przypadku Bunshin no Jutsu, a rzeczywiste istoty, które potrafią walczyć i myśleć samodzielnie. Ich zachowanie jest zależne od użytkownika techniki i polecenia, jakie zostało im wydane. Przy jej użyciu czakra właściciela jest dzielona pomiędzy klony. Toteż, gdy replika znika, czakra, którą zawierała, jest stracona. Wszystkie wiadomości, które otrzymały klony, a także ich zmęczenie zostaje przekazane użytkownikowi po odwołaniu klona.

Hien

* Nazwa: Hien
* Ranga: B
* Chakra: 32
* Wymaga: Kontrola Chakry: 85
Opis: Technika polega na umieszczeniu naszej chakry w dowolnej broni, dzięki czemu są większe obrażenia.

Rashoumon

* Nazwa: Rashoumon
* Ranga: B
* Chakra: 80
* Wymaga: Kontrola Chakry: 55
Opis: Jest to technika obronna Orochimaru. Gdy wie on, że zanosi się na wyjątkowo silny atak, przywołuje przed sobą Bramę, która bierze na siebie atak.

Techniki Rangi A



Rasengan

* Nazwa: Rasengan
* Ranga: A
* Chakra: 95
* Wymaga: Kontrola Chakry: 90
Opis: Technika polegająca na wytworzeniu wiru czakry w jednej ręce, który jest utrzymany w formie kuli.

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu

* Nazwa: Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
* Ranga: A
* Chakra: 75 punktów Chakry x 50 klonów
* Wymaga: Kontrola Chakry: 100
Opis: Jest to bardziej zaawansowana forma Kage Bunshin no Jutsu. Jej wykonanie wymaga poświęcenia dużej ilości czakry.

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu

* Nazwa: Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
* Ranga: A
* Chakra: 80 PC x 20 "klonów"
* Wymaga: Kontrola Chakry: 70
Opis: Technika polegająca na wyrzuceniu w stronę ofiary shurikena, który następnie rozpada się na wiele mniejszych.

Techniki Rangi S



Oodama Rasengan

* Nazwa: Oodama Rasengan
* Ranga: S
* Chakra: 140
* Wymaga: Kontrola Chakry: 100
Opis: est to technika, którą opracował Naruto. Użył jej podczas walki z klonem Itachiego. Technika wygląda właściwie tak samo jak zwykły Rasengan. Oodama wymaga większej ilości chakry, jest potężniejszy od Rasengana. Do wykonania go Naruto pomaga sobie klonem dla zachowania równowagi.

Hiraishin no Jutsu

* Nazwa: Hiraishin no Jutsu
* Ranga: S
* Chakra: 120
* Wymaga: Kontrola Chakry: 100
Opis: Technika stworzona przez Minato Namikaze, dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy". Umożliwia poruszanie się na duże odległości z ogromną szybkością.

Ostatnio edytowany przez Sasuke Uchiha (2009-08-05 21:02:28)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.energetkapkmech.pun.pl www.esc.pun.pl www.narutoshinobifighterz.pun.pl www.gameovertribe.pun.pl www.wrestlingforever.pun.pl